Dostawa i zwrot

Poniżej znajdziesz informacje o dostawach i zwrotach, a także o przelewach z kont innych niż polskie i fakturach.

I. DOSTAWA I ZWROT

Poza wyjątkowymi sytuacjami, np. okresem przedświątecznym czy urlopowym, wysyłki opłaconych zamówień
realizowane są w przeciągu dwóch dni roboczych. Zwykle nowe zamówienia nadajemy następnego dnia roboczego.

Poniżej dostępne są informacje związane z aktualnie dostępnymi sposobami i kosztami dostawy oraz zwrotów.
Pełny regulamin zakupów w sklepie na stronie www.loesje.pl dostępny jest w zakładce Regulamin Sklepu 🠒

Sposoby i koszty dostawy

Na terenie Polski – zamówienia do 250 zł brutto:

  1. Paczkomaty InPost, przesyłki do 25kg: 9,99 zł brutto.
  2. Kurier InPost: 12,50 zł brutto.
  3. Kurier Poczty Polskiej, paczka Envelo do 30kg: 13,99 zł brutto.
Darmowa dostawa

Na terenie Polski – zamówienia od 250 zł brutto: darmowa dostawa.

  • W przypadku darmowej dostawy, w polu Uwagi do zamówienia – prosimy o wpisanie preferowanej formy dostwy spośród aktualnie dostępnych (paczkomat InPost, kurier InPost, paczka Envelo Poczty Polskiej).
  • Jeśli to paczkomat InPost – prosimy o podanie kodu paczkomatu ze strony: www.inpost.pl/znajdz-paczkomat
  • Jeśli w polu Uwagi do zamówienia nie zostanie podana preferowana opcja – przesyłka zostanie nadana jako paczka kurierska InPost.
Poza Polskę
  1. Przesyłka listowa polecona Poczty Polskiej do krajów Europy*, do 1kg: 38 zł brutto.
    * według cennika dostępnego na stronie www.cennik.poczta-polska.pl
  2. Przesyłka do innych krajów – prosimy o indywidualny kontakt: sklep@loesje.pl.
II. PRZELEWY
Przelewy z kont innych niż polskie, przelewy Revoult

W przypadku przelewów z kont bankowych innych niż polskie lub przelewów typu Revoult,
prosimy o upewnienie się, że jako odbiorca przelewu Fundacja Loesje Polska nie będzie ponosić kosztów otrzymania przelewu.

Konto: PL84 2130 0004 2001 0989 0542 0001
Volkswagen Bank Polska
Właściciel: Fundacja Loesje Polska, ul. L. Kickiego 4a/44, 04-369 Warszawa

W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.

III. KOSZTY ZWROTU
  1. Przesyłki InPost – zamówienia do 100zł: na koszt nadawcy zwrotu (Klienta).
  2. Przesyłki InPost – zamówienia powyżej 100zł: na koszt Fundacji Loesje Polska.
  3. Kurier Poczty Polskiej: na koszt nadawcy zwrotu (Klienta).
  4. Przesyłki zagraniczne: na koszt nadawcy zwrotu (Klienta).
IV. SPOSOBY ZWROTU PRZESYŁEK INPOST

Jeśli wartość zamówienia przekroczyła 100zł, skontaktuj się z nami w sprawie bezpłatnego zwrotu.
Napisz na adres mailowy: sklep@loesje.pl – podając w treści wiadomości:
(1) numer zamówienia,
(2) preferowany przez siebie paczkomat nadawczy,
(3) swój numer telefonu – wygenerujemy etykietę w formacie pdf do samodzielnego wydruku.

Po otrzymaniu jej mailem, wydrukuj ją i naklej na przesyłkę zwrotną oraz nadaj w ciągu 14 dni we wskazanym przez siebie paczkomacie.
W wiadomości prześlij też skan wypełnionego i podpisanego formularza odstąpienia od umowy 🠒

V. ZWROTY AUTOMATYCZNE

Przesyłki zwrócone automatycznie, w wyniku nieodebrania w terminie, nie są traktowane jako zwrot, za który zostanie automatycznie zwrócona należność za zamówienie.
Aby otrzymać zwrot środków za automatyczny zwrot, prosimy o przesłanie skanu wypełnionego i podpisanego formularza odstąpienia od umowy 🠒

W celu ponownej wysyłki zamówienia zwróconego automatycznie, prosimy o kontakt na adres: sklep@loesje.pl.

VI. FAKTURY
  1. Fakturę można otrzymać po wpisaniu danych, wraz z numerem NIP, w polu 'Uwagi do zamówienia’

albo

2. Kontaktując się mailowo: sklep@loesje.pl
nie później niż ostatniego dnia miesiąca, w którym nastąpił zakup.
W wiadomości prosimy podać numer NIP.

VI. DODATKOWE INFORMACJE
  1. Odstąpienie od umowy bez podania przyczyny i zwrot możliwe jest w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
  2. Szczegółowe informacje związane z funkcjonowaniem sklepu, w tym przyjmowania zwrotów i reklamacji, określa Regulamin Sklepu 🠒
  3. Dodatkowe pytania prosimy kierować na adres mailowy: sklep@loesje.pl.