Poniżej znajdziesz informacje o dostawach i zwrotach, a także o przelewach z kont innych niż polskie i fakturach.

I. DOSTAWA I ZWROT

Poza wyjątkowymi sytuacjami, np. okresem przedświątecznym czy urlopowym, wysyłki opłaconych zamówień
realizowane są w przeciągu dwóch dni roboczych. Zwykle nowe zamówienia nadajemy następnego dnia roboczego.

Poniżej dostępne są informacje związane z aktualnie dostępnymi sposobami i kosztami dostawy oraz zwrotów.
Pełny regulamin zakupów w sklepie na stronie www.loesje.pl dostępny jest w zakładce Regulamin Sklepu 🠒

Sposoby i koszty dostawy

Na terenie Polski – zamówienia do 149,99 zł brutto:

  1. Paczkomaty InPost, przesyłki do 25kg: 8,99 zł brutto.
  2. Kurier InPost, przesyłki do 10kg: 12,50 zł brutto.
  3. Kurier Poczty Polskiej, paczka Envelo do 30kg: 13,99 zł brutto.
Darmowa dostawa

Na terenie Polski – zamówienia od 150 zł brutto: darmowa dostawa.

  • W przypadku darmowej dostawy, w polu Uwagi do zamówienia – prosimy o wpisanie preferowanej formy dostwy spośród aktualnie dostępnych (paczkomat InPost, kurier InPost, paczka Envelo Poczty Polskiej).
  • Jeśli to paczkomat InPost – prosimy o podanie kodu paczkomatu ze strony: www.inpost.pl/znajdz-paczkomat
  • Jeśli w polu Uwagi do zamówienia nie zostanie podana preferowana opcja – przesyłka zostanie nadana jako paczka kurierska InPost.
Poza Polskę
  1. Przesyłka listowa polecona Poczty Polskiej do krajów Europy*, do 1kg: 34,60 zł brutto.
    * włącznie z Cyprem, Izraelem, Rosją
  2. Przesyłka do innych krajów – prosimy o indywidualny kontakt: sklep@loesje.pl.
II. PRZELEWY
Przelewy z kont innych niż polskie, przelewy Revoult

W przypadku przelewów z kont bankowych innych niż polskie lub przelewów typu Revoult,
prosimy o upewnienie się, że jako odbiorca przelewu Fundacja Loesje Polska nie będzie ponosić kosztów otrzymania przelewu.

Konto: PL84 2130 0004 2001 0989 0542 0001
Volkswagen Bank Polska
Właściciel: Fundacja Loesje Polska, ul. L. Kickiego 4a/44, 04-369 Warszawa

W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.

III. KOSZTY ZWROTU
  1. Przesyłki InPost (paczkomaty, kurier): 0 zł.
  2. Kurier Poczty Polskiej: na koszt nadawcy zwrotu (Klienta).
  3. Przesyłki zagraniczne: na koszt nadawcy zwrotu (Klienta).
IV. SPOSOBY ZWROTU PRZESYŁEK INPOST

Do wyboru są dwie możliwości skorzystania z darmowego zwrotu dla przesyłek nadany przez serwis InPost:

  1. Wejdź na stronę SzybkieZwroty.pl 🠒 i w polu formularza zwrotu wybierz z listy dostępnych sklepów 'Fundacja Loesje Polska’, a dalej postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi przez stronę.
    albo
  2. Napisz do nas na adres mailowy: sklep@loesje.pl – podając w treści wiadomości
    • (1) numer zamówienia,
    • (2) preferowany przez siebie paczkomat nadawczy,
    • (3) swój numer telefonu – wygenerujemy etykietę w formacie pdf do samodzielnego wydruku.
    • Po otrzymaniu jej mailem, wydrukuj ją i naklej na przesyłkę zwrotną oraz nadaj w ciągu 14 dni we wskazanym przez siebie paczkomacie.
V. FAKTURY
  1. Fakturę można otrzymać po wpisaniu danych, wraz z numerem NIP, w polu 'Uwagi do zamówienia’

albo

2. Kontaktując się mailowo: sklep@loesje.pl

nie później niż ostatniego dnia miesiąca, w którym nastąpił zakup.

VI. DODATKOWE INFORMACJE
  1. Odstąpienie od umowy bez podania przyczyny i zwrot możliwe jest w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
  2. Szczegółowe informacje związane z funkcjonowaniem sklepu, w tym przyjmowania zwrotów i reklamacji, określa Regulamin Sklepu 🠒
  3. Dodatkowe pytania prosimy kierować na adres mailowy: sklep@loesje.pl.